diumenge, 24 de maig del 2015

Foc, Passió per la Vida. Fuego, Pasión por la Vida.

                                                               Imatge: Mandala de l'habitació Foc. Pablo Alles a casa meva.


Sol solet, vinem a veure, vinem a veure! 
Sol, solet, vinem a veure que tinc fred!

El passat 18 de maig, lluna nova, començà l'energia Foc. Ja és estiu al calendari energètic (el que prenen com a referència el Feng Shui i la medicina xinesa). El Foc simbolitza la Passió, la Consciència, el Veure'm i el Deixar-me veure, l'Alegria.

Passió per la Vida.
Passió per Viure la Vida tal qual és a cada moment, més enllà de les etiquetes, interpretacions o valoracions del meu pensament.
Passió per Viure el present encara que no em sembli adequat, encara que plori, estigui enfadada o tingui por.

I si la Felicitat fos aquest “ser Conscient d’estar Vivint el que estic vivint en aquest precís instant"?

De vegades l’anomeno Pau, la Pau que descobreixo quan accepto el que sento, penso, faig o desitjo. Malgrat em semblin contradictoris entre si o inadequats per a mi. I, si cal, Acceptar que ho rebutjo. Observant-ho tot, des d’un pas enrere, amb un somriure dolç.

-.-.-.-.-.-.-

El pasado 18 de mayo, luna nueva, comenzó la energía Fuego. Ya es verano en el calendario energético (el que toman como referencia el Feng Shui y la medicina energética). El Fuego simboliza la Pasión, la Consciencia, el Verme y el Dejarme ver, la Alegría.

Pasión por la Vida.
Pasión por Vivir la Vida tal cual es en cada momento, más allá de las etiquetas, interpretaciones o valoraciones de mi pensamiento.
Pasión por Vivir el Presente aunque no me parezca adecuado, aunque llore, esté enfadada o sienta miedo.

¿Y si la Felicidad fuese ese “ser Consciente de estar Viviendo lo que estoy viviendo en este preciso instante”?

A veces la llamo Paz, la Paz que descubro cuando acepto lo que siento, pienso, hago y deseo. Incluso aunque me parezcan contradictorios entre sí o inadecuados para mí. Y, si es necesario, Aceptar que lo rechazo. Observándolo todo, desde un paso atrás, con una dulce sonrisa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada